Kim jest klient?
Talkie AI to innowacyjna firma technologiczna, specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (AI) do automatyzacji obsługi pacjentów placówek medycznych. Talkie wspiera największe polskie i europejskie fundusze VC, a sam startup został wyróżniony w programie Google for Starups Growth Academy.
Problem
Z Talkie AI spotkaliśmy się na samym początku ich drogi biznesowej, gdy rozpoczynali budowanie voicebotów wspieranych przez sztuczną inteligencję. Podstawowym zadaniem postawionym przed incro był dobór, wdrożenie i cykliczne monitorowanie metryk SaaS oraz śledzenie wyników finansowych startupu. Founderzy Talkie przygotowywali też liczne comiesięczne, kwartalne i roczne raporty i analizy, ponieważ w spółkę zaangażowało się kilka funduszy VC. Właściciele potrzebowali także wsparcia w doborze odpowiednich procedur księgowania przychodów i kosztów. Zaopiekowaliśmy się wszystkimi tymi obszarami.
Rezultaty projektu
Co Grupa Talkie AI zyskła w zaledwie 8 tygodni
- Przejęcie odpowiedzialności za raportowanie wewnętrzne i do inwestorów.
- Przygotowanie budżetów i modeli finansowych.
- Przygotowanie procedur rozliczeń przychodów i kosztów.
- Wsparcie w przygotowaniu polityki rachunkowości.
- Wsparcie w pozyskaniu finansowania.
Strategia Incro w akcji
Wprowadzone rozwiązanie
Współpracę z Talkie AI rozpoczęliśmy od prac nad przygotowaniem budżetu. Budżet ten przedstawiliśmy inwestorom. Następnie opracowaliśmy procedury, dzięki którym mogliśmy podsumować wyniki spółki i obliczyć KPI w czasie nie dłuższym, niż do dziesiątego dnia kolejnego miesiąca. W ramach dalszej współpracy wspieraliśmy Talkie AI we wszystkich obszarach finansów spółki. Szczególnym doświadczeniem było wsparcie w pozyskaniu rundy finansowanie na kwotę 12,5 mln zł oraz grantu na projekt B+R w kwocie 7 mln zł. Z Talkie AI pracujemy do dziś, wspierając spółkę w raportowaniu finansowym oraz dostarczając bieżące analizy.